با تونل VPN از سانسورها رهایی یابید

خرید VPN و خرید کریو برای رهایی از سانسور اینترنت

سانسورهای آنلاین شکل های مختلفی دارند. سازمان های دولتی ممکن است به صورت عادی ایمیل های سرویس های خارجی مسدود کند به منظور اینکه شروندان را مجبور به استفاده از ایمیل دولتی کند که به آسانی قابل پیگری باشد. شرکت ها ممکن است کارکنان خود را از بازدید از فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی منع کنند. دانشگاه ها ممکن است دسترسی به شبکه اجتماعی و غیره را مسدود کنند.

censorship

وقتی در کشور زندگی می کنید که در زمینه سانسور کردن منابع و ترافیک وب فعال است و یا از این چنین کشوری بازدید می کنید، همچنان می توانید دسترسی به وب سایتهایی را که به آن ها نیاز دارید را داشته باشید. راه حل آن خرید VPN و خرید کریو است.

VPN یا شبکه خصوصی مجازی بر اساس ایده تونلینگ طراحی شده است. یک “تونل” دو موقعیت مکانی را به سادگی به هم مرتبط می سازد. یک تونل VPN دو کامپیوتر یا دو شبکه را به هم وصل می کند و اجازه ارسال و دریافت داده از طریق این تونل داده می شود . اصلی ترین چیزی که درباره VPN باید بدانید این است که : خرید کریو VPN اتصال اینترنتی کامپیوتر شما را امن می کند تا تضمین کند که همه داده های ارسالی و دریافتی شما رمزگذاری شده است و از چشمان افراد جاسوس در امان می ماند. همچنین خرید VPN یک فیلتر شکن قوی در اختیار کاربران قرار می دهد.

VPN آدرس IP مشتری را با یکی از آدرس های ارائه دهنده VPN جایگزین می کند. این روش به کاربران اجازه می دهد تا آدرس IP هر منطقه ای را که می خواهند از ارائه دهنده سرویس VPN دریافت کنند. اگر شما در اسپانیا زندگی می کنید و می خواهید به VPN لندن متصل شوید، خواهید دید که به راحتی می توانید از بریتانیا اتصال را ایجاد کنید.

بیشتر ارائه دهندگان VPN سرورها در سراسر جهان را پشتیبانی می کنند، به شما اجازه می دهند تا یک آدرس IP از چندین ناحیه یا موقعیت مکانی را انتخاب کنید. با خرید VPN داده های خود را رمزگذاری کنید زیرا ISP به این صورت قادر به دید داده هایی که روی کامپیوتر شما ارسال یا دریافت می شود نخواهد بود.

بر اساس مطالعه انجام شده، بیشتر کشورهای دارای سانسور در جهان شامل:

  • کره شمالی: 4% از جمعیت اجازه دسترسی به اینترنت را دارند
  • بورما: دولت ایمیل ها را فیلتر کرده و دسترسی به وب سایت ها محدود شده است
  • کوبا: اینترنت تنها در نقاط تحت کنترل دولت قابل دسترسی است
  • عربستان سعودی: حدودا 500000 سایت مسدود شده است
  • ایران: اجازه استفاده از رسانه های اجتماعی داده نمی شود.
  • چین: چین قویترین سانسور اینترنت در جهان را داردو فیسبوک، توییتر، دیگر رسانه های اجتماعی در دسترس نیستند

انواع مختلفی از ارائه دهندگان VPN وجود دارند که می توانید با بررسی آنها به خرید VPN و خرید کریو اقدام کرده و  از بین آنها انتخاب کنید.

خرید VPN و خرید کریو در vmoptions.asia