دور زدن سانسور ها با VPN

سانسور اینترنت مشکل بزرگی در بسیاری از کشورها است. شما قادر به دسترسی به بسیاری از وب سایت ها در کشور خود نیستید به لطف اینکه دولت به دلایل مختلف این وب سایت ها را مسدود کرده است. همانطور که شما می دانید، چین برای مسدود کردن وب سایت هایی مانند فیسبوک،گوگل، یوتیوب، بی بی سی و غیره به بدنامی شناخته می شود. مشابه این مورد را می توان درباره بسیاری کشورها مانند عربستان و دیگر کشورهای شرق آسیا دید.

با خرید VPN و خرید کریو سانسور اینترنت را دور بزنید

censored

در اینجا دو روش برای فرار از سانسور اینترنت وجود دارد و خرید VPN یکی از موثرترین راه حل ها است. سرویس های VPN بسیار زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند با یک روش موثر به مقابله با سانسور اینترنت بپردازید.

همانطور که شما می توانید ببینید، کمپین های مسدود کردن کشورهای مختلف بسیار فعال هستند. سانسور اینترنت یک واقعیت در بسیاری از این کشورها است. دولت ها در این کشورها به این زودی ها قصد تغییر نظر ندارند. با این حال، شما نباید امید خود را از دست بدهید زیرا سرویس های بسیار خوب زیادی وجود دارند که به شما اجازه یافتن راهی برای مقابله با سانسور اینترنت را می دهند.

ارزیابی دسترسی شما

بله ، اولین قدم ارزیابی دسترسی شما است. باید برای مقابله با آن برنامه ریزی کنید. شما نیاز به کمی جستجو دارید، قبل از رفتن به کشور یا ناحیه ای خاص باید ببینید که آیا در آنجا سانسور وجود دارد یا نه. در مرحله بعد، شما باید انواع سایت هایی را پیدا کنید که در آنجا مسدود شده اند. وقتی شما یک ایده منصفانه در مورد آن داشته باشید مقابله با آن برای شما آسانتر می شود.

چند ابزار داشته باشید

حالا زمان آن است که با تکیه بر تعدادی از این ابزارها با این مشکل رو در رو شوید. پیشنهاد می دهیم که مرورگر خود مانند فایرفاکس قابل حمل را با خود حمل کنید. برای اینکار می توانید از یک درایو USB استفاده کنید. بنابراین زمانیکه به کافی نت می روید، به مرورگر درایو قابل حمل دسترسی می یابید. این می تواند در حفاظت از حریم خصوصی شما مفید باشد.

از یک پروکسی آنلاین استفاده کنید

بله، یک پروکسی آنلاین قطعا مفید خواهد بود، بخصوص اگر یک داریو USB همراه نداشته باشید. اگر به جستجوی وب سایت های پروکسی هستید، می توانید با تعداد زیادی از آنها مواجه شوید. وب سایت های پروکسی آنلاین واقعا مفید خواهند بود.

مسیر غیرمستقیم

هنگامیکه شما از شبکه پروکسی استفاده می کنید، از یک مسیر غیر مستقیم استفاده خواهید کرد. می تواند شبکه مترو را مثال زد. به جای استفاده از مسیر مستقیم، شما از تعداد زیادی مسیرهای غیر مستقیم استفاده می کنید و این برای حفاظت از هویت و حریم خصوصی شما مفید خواهد بود. از سانسورهای اینترنت می تواند با شبکه های پروکسی مقابله کرد و شما قطعا باید از آنها به این دلیل استفاده کنید.

آهسته حرکت کنید

بله، به دلایل مختلف مهم است که آهسته بروید. هنگامیکه شما از سرورهای پروکسی استفاده می کنید متوجه خواهید که سرعت اینترنت شما به طور قابل مقایسه ای کاهش می باید. از آنجاییکه شما از طریق کامپیوترهای میانی بسیاری متصل می شوید، مجبور هستید برای سرعت به آنها تکیه کنید. همچنین، شما باید در خاطر بسپارید که مرور پروکسی می تواند نا امن باشدو از آنجاییکه شما بواسطه کامپیوترهای واسط متصل شده اید، بسیاری از آنها ممکن است داده های شما را قطع کنند. این می تواند وحشتناک باشد، به خصوص وقتی صحبت از داده های مالی باشد. بنابراین وقتی صحبت از اطلاعات کارت اعتباری باشد، شما باید اطمینان حاصل کنید که از سرور پروکسی ای که روشهای امن ندارد را مورد استفاده قرار ندهید.

در نهایت توصیه ما به استفاده و خرید VPN برای دسترسی به مطالب مورد نظر مسدود شده است و می توانیم در اینجا parsvpn.net را برای خرید VPN متناسب با نیازهای شما معرفی کنیم.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net