پروتکل SoftEther VPN رمزگذاری AES و RSA دارد

پروتکل SoftEther VPN یک SSL/TLS منبع باز جایگزین برای خرید OpenVPN و همچین SSTP مبتنی بر پروتکل VPN از مایکروسافت است. این پروتکل دسترسی کلاینت با سرعت بالا و تاخیر کم ارائه می دهد. تونل های VPN که توسط SoftEther VPN ایجاد شده اند به شدت امن هستند بنابراین خطر بسیار پایین برای آسیب پذیری داده ها دارند. مزیت اساسی خرید SoftEther VPN سرعت بالا و سطح جدیدی از امنیت است.

چه وقت از SoftEther VPN استفاده خواهید کرد؟

softether

اگر شما در حال تلاش برای دسترسی به محتوا از فایروال شبکه حفاظت شده هستید. این به خصوص زمانی برای افراد مفید است که کسی بخواهد به یک شبکه از خانه یا اداره یا با استفاده از دستگاه های موبایل از جمله تلفن ها و تبلت متصل شود. در صورتیکه یک فایروال با عملکرد بازرسی قوی وجود داشته باشد، این فایروال قادر نخواهد بود تا بسته های حمل شده از تونلSoftEther VPN را نظارت کند.

اگر شما در حال استفاده از اینترنت با یک اتصال نا امن باشید، باید از پروتکل SoftEther VPN برای حفاظت از کاری که می خواهید انجام دهید استفاده کنید. پروتکل SoftEther VPNهمچنین رمزگذاری های AES و RSA را ارائه می دهد وعملکرد و سرعت بسیار بالایی و همچنین قابلیت NAT و DNS را دارد.

با استفاده از پروتکل SoftEther VPN، شما می توانید دسترسی به محتوایی را که به طور معمول محدود به IP کشورهای خاصی شده است را پیدا کنید. اگر شما از این پروتکل استفاده کنید باعث می شود از کشور دیگر به نظر برسید و قادر خواهید بود تا به محتوای مطالبی که تمایل دارید دسترسی یابید.

به عبارت دیگر، استفاده از پروتکل SoftEther VPN برای مرور امن وب سایت ها با یک اتصال رمزگذاری شده امن، استریمینگ رسانه با سرعت بالا، دانلود تورنت و اتصال ثابت و سهولت بکار برده می شود.

چطور می توانیم از پروتکل SoftEther VPN استفاده کنیم؟

پروتکل SoftEther VPN توسط اکثریت سیستم های عامل پشتیبانی می شود. با این حال، بهتر است اگر در حال استفاده از ویندوز هستید از این پروتکل استفاده کنید. ارائه دهنده فروش VPN شما نیاز به نصب این پروتکل برای شما خواهد داشت.

خرید VPN و خرید کریو در vmoptions.asia